Tre kvar

Familjen från igår har hört av sig. De föll pladask för Baloo. Så är du valpsugen nu finns det tre stycken små monster kvar! Cleo, tik och hanarna Nemo och Triton. Av dessa är de två första svarta och den sistnämnda black and tan.

Det är alltid lika kul när en valp hittar hem! Och ikväll kommer ytterligare en familj och kikar...





Valparna är vid lecverans, förutom vaccinerade, försäkrade, avmaskade, beskitigade och älskade, även kattvana! :-) Fast jag tvivlar på att de förstår att Gråtroll är en katt. De tycker nog att hon är en konstigaste hund de någonsin sett.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tur att Baloo blev såld. Annars hade jag nog fått svårt att värja mig. :)

2010-08-09 @ 19:36:18
Postat av: Sofia

hade jag haft tid och pengar hade jag haffat triton med en gång! han är ju underbar!

2010-08-09 @ 20:36:11
URL: http://sofiakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0