Solstolskampen

En gång för snart 1.5 år sedan var det en liten kaxig tjej somavgick med seger... Kan bero på att hon blev kvar hos mig. Men oavsett så vann hon kampen om solstolen! Årets utmanare om den åtråvärda trofén gör vad de kan för att bli årets mästare. tror ingen av dem lyckas men det är ju loika kul att försöka:-)



Okey! Så här är taktiken. Du anfaller från höger och jag tar svansen...



Räkna inte med oss! Vi har viktigare saker för oss.



Låtsas bara som om du inte hör.



Låt dom bråka om den där fula stolen det är du och jag som har pokalen:-)



Var det höger eller vänster?


Strunt samma! Anfall:-)



Om jag smyger så kanske hon inte ser mig.



Det gick inge bra:-( Nerputtad igen!



Dom kan ju försöka, de små liven:-P



Dom är visserligen många, små och söta. Menjag såg den först!



Må så vara men pokalen! Den har vi:-D

Kommentarer
Postat av: Carina

Herregud dpm e ju så jäkla fina!!!

Och din vuxna tik är ju helt bedårande!!!

Hittade din blogg via annonsen på blockt... har blivit kär i valpen med massa brunt i masken... en hane tror jag det är..



Hade jag haft råd hade jag helt klart åkt och "tittat" på "yrvädrena"

2010-08-03 @ 17:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0