sex veckor

För sex veckors sedan (plus några dagar) levererade Catchy tio små valpar i min säng, kanske något fler än vad vi hade förväntat oss. Men, men. De har hunnit växa til sig rejält och om de inte ligger och sover, som för tillfället, så är det fullt pådrag här hemma. Denna energi gör det dock lite svårt att fotografera dem:-) Halva svansar och svarta suddiga bilder är ju inte mycket att visa upp:-D Några bilder har jag i allafall lyckats ta och två nya filmer som ligger på Youtube. Detta datasnille har inte riktigt lärt sig hur man får in dem på bloggen:-) Hinner nog göra det till nästa kull:-D Här har ni era/ våra små godingar!



SM i brottning. Små valpars favorit sport...



och i denna sport är alla grepp tillåtna tills syskonen ger igen:-)



Blunder avgick med seger! Den här gången:-)



Baloo finslipar tekniken i väntan på sin tur...



Än så länge är det glest på åskådarläktaren...



men den fylls snabbt på



Men recentionerna utföll inte till belåtenhet:-)





Jag skall ha ett allvarligt snack med den där journalisten



Jag ser honom han springer för brinnande livet :-)



och träningen fortsätter



Medan Blunder tvingas städa upp efter sig:-)



undertiden tar vi andra en välförtjänt paus:-D

(Av Carina Brickman)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0