Nya filmer

God morgon! Jag steg upp klockan fyra idag. Jag skojhar inte. Idag var en sådan underbar dag då jag vaknade med migrän. trots starka tabletter dröjde det tills klockan fyra innan jag var kapabel till att kliva ur sängen. Sådana dagar hatar jag, och idag var det värre än vanligt. Så nu avslutar jag mitt efterlängtade morgonkaffe och börjar känna mig som en människa igen!

Men kan man få ett bättre uppvaknande än då man kikar in på bloggen och hittar både bilder och filmer att lägga upp? Det tvivlar jag starkt på! De är så underbara, de här små liven! Glada, spralliga och nyfikna på allt. Nästa helg (inte den som kommer, utan NÄSTA) börjar de flytta ut. Till underbara, kärleksfulla familjer.
 
Men nu tycker jag att vi spanar in odågorna!







Jag säger bara: Stackars jordgubbsland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0