Max-imalt med bilder!

Jag vill börja med att tacka min kära mor för allt hon utstår för min skull. Hon har lyckats slutföra prototypen av min balklänning, men hon gjorde det inte ensam. Hon fick hjälp! Men jag måste bara tillägga att balklänningen INTE kommer att vara vit med ankor på :-)





Gråtroll

Och mamma var och träffade Carita idag igen. Med andra ord, Catchy träffade Max. Vi får hoppas att det tar sig!
:-) Tydligen har Max bra gener i det fallet, hans mamma ska ha fått (om jag minns rätt) först 4 valpar, sedan 6 och sedan 11. Vi kan ju hoppas på 6 stycken i alla fall, så blir mamma nästan rik på kuppen!
Dessutom har vi fått veta att Max är 75 % rottis och 25% berner. Pappan är fullstammad rottis och mamman var det uppenbarligen inte. :-) Kanske blir det fler våffelörade valpar i nästa kull (peppar peppar att det blir en kull!!).

Här kommer alla bilder mamma skickade till mig:

Max

Max

Max

Max

Max

Max

Max

Max

Max

Max



Kommentarer
Postat av: Danne

Han är så vacker och fin! =) Bara 65 dagar kvar nu!

2010-04-19 @ 22:30:47
Postat av: carina brickman m, familj

Spana in likheten mellan Max o Bonita på "sista" bilden. Lik pappa men söt ändå:-)

2010-04-19 @ 22:34:09
Postat av: Dan Brickman

Fin kille den där Max. Ser snäll ut också :-)

2010-04-20 @ 08:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0