Lite krasslig

Jaha, jaha. Kattfan ska börja med p-piller, den saken är klar. Går det bra, får hon  göra det ett tag, annars blir det sterilisering i sommar. Hon är en av alla katthonor som revirkissar inne när hon löper. Det är tydligen väldigt vanligt, men då jag aldrig haft katthona visste jag inte detta. Man lär sig någonting nytt varje dag!

Jag har varit krasslig, och inte orkat uppdatera bloggen det senaste. Ont i halsen och så. Blä för det. Nu blir det väl nya tag! Mitt påsklov är över om en dag, vilket känns tråkigt. Vart tog tiden vägen? Just nu befinner jag mig på en sådan punkt i livet då jag måste ställa den frågan. Studenten närmar sig, det är das att söka vidare och göra en massa arbetsprover. Plötsligt har allt vänts upp och ner och man vet inte vad man vill eller vad man orkar med. Tungt, men tur att jag har mitt jobb och tryggheten i att i alla fall kunna försörja min lilla familj.

Nu ska jag in i duschen och förhoppningsvis piggna till. Den lilla katten har hållit oss vakna i flera dygn nu med sitt krafsande och sitt jamande. Men nu verkar det vara över för denhär gången. Jag håller tummarna för en hel natts sömn inatt. Det vore helt fantastiskt. :-)

Förresten är det inte kul att skriva när ni aldrig kommenterar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0