Klösträd!

Slutletat efter kattställning! Vi ringde just på en kattställning i Vislanda och ska åka och köpa den i morgon. Det känns jättebra. Jag tycker synd om paret som säljer den dock, han har blivit extrem kattallergiker så de tvingades göra sig av med bägge katterna. Men det är bra för oss! Kattträdet har ytterligare än det som gör att den går att spänna fast i taket, så att den står stadigare. Vi får se, det kanske monteras tid efter flytten till tvåan. Jag har en plan hur jag ska få bort kattlukten från den nu så att Gandalf kommer tycka bättre om den. Vi vill ju inte att han ska dissa den bara för att den luktar katt sedan tidigare.

Jaja, den kanske inte är den vackraste eller nyaste, men för en femhundring duger den verkligen! I värsta fall köper vi en ny om ett år eller så. Men den passar ju till och med min plånbok :)

Annonsen


Kommentarer
Postat av: Pappa

Den där blir kanon för Gandalf :-))

2009-10-17 @ 14:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0