Jaha Jaha

Så har man fått långhårstrosor också. Bra köp, den där katten. Mina lärare tjatar om mervärde. Jag tror jag början förstå vad det är. Någonting som ger mer än vad man först trott. ta Gandalf till exempel:

- Jag har fått användning av mina fötter som nåldynor.

- Jag slipper använda radio, för Gandalf kör sina egna radiopratar-program.

- Tv är onödigt när gandalf ständigt hittar på nya, ännu mer galna, upptåg.

- Nu slipper jag köpa en fotboll: jag snubblar över Gandalf mer än vad jag någonsin snubblat med en boll.

- Om mina tofflor slits ut kan jag använda ktten, han hänger ändå redan i dem som det är.

- Väckarklocka är onödigt: Gandalf väcker oss på morgonen mycket effektivare.

- Soptunna? Nej då, mjölken behöver jag inte hälla i diskhon. Jag heller den i katten istället. 

- Ingen har någonsin brytt sig om mina blommor så mycket som Gandalf. Han tuggar på dem hela tiden.

- Jag får till och med hjälp att blogga! Fast det är mina fingrar som är intressanta, inte bloggen...

- Gandalf håller danne sysselsatt så att jag kan få spela Sims ifred!

- Äntligen har jag hittat någon som pratar lika mycket som jag! Vi går och jamar ihop.

- Hårborste? Kattklor går lika bra.

- Motion får man med katt: aldrig har det varit lika roligt att jaga bollar eller tidningar!

Gandalf i Troslådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0