Cam-Time

I går, när jag pratade med mamma i telefonen, så ropade min lillasyster genom luren att jag skulle logga in på msn.  Förvånat undrade jag varför (eftersom jag i princip inte använder den funktionen längre), men gjorde som hon sa. Hon skickade en videoinbjudan. och när jag accepterade den, så satt hon med lille Gandalf i knäet! Det roligaste var att se hur hans lilla mun rörde sig oavbrutet. Genom telefonen kunde jag höra hans ilskna pipande: "Sätt ner mig, jag vill brottas med syrran!"¨
"Om SÄPO hade avlyssnat dethär samtalet hade vi båda blivit inlåsta på psykhemmet" kommenterade mamma. Allt jag sa blev till: "Åhhhh!", "Naaaaw!", "Ahhh!!". Tillslut tröttnade Nea på att hålla upp den sprattlande kattungen, så hon tog upp nästa. Och hundarna, som aldrig går långt ifrån kattbäbisarna, de blev också filmade. Nea kallade i tur och ordning upp dem io knäet. Och jag (elak som jag är) använde den älskade funktinen "print screen" och sparade tre av ögonblicken. Så, här har ni dem:

Jag hade några bilder till, men jag hittar dem inte på datorn. Så nu får det vara nog med suddiga, cam-bilder!

Cam-Time

Cam-time

Cam-Time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0