Wiiie, livet leker!

När jag ändå håller på kan jag ju lägga upp de senaste Gandalf-bilderna också! Jag tog dem i helgen, efter att jag och Danne börjat packa. Ni kan tänka er hur överlycklig vår kattunge är just nu. Vi har byggt en lekplats till honom, mitt på golvet! Den består av en hel del kartonger och papperspåsar som man kan ligga i och tugga på... det roligaste måste vara när Husse är med och leker, då blir det jage bland påsarna! Wiie, livet leker!

Eller, hm, en annan version är att matte och husse påbörjat flytten och har packat ner böcker och en hel del köksgeråd i två banankartonger och åtta papperspåsar. Som husse inte vill att sjövild kattunge råkar välta.

 

Lekplats.

Leksak!

Kikhål!

Utkikstorn!

Jägaren närmar sig...

Jägaren från andra hållet...

Finn fem fel... (fyra tassar och en svans..)

Trött kattunge vilar efter ett pass på lekplatsen.

jäkla matte och den där förbaskade kameran!

Närbild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0