Ärligt talat?

Rubrik:
                                  Aftonbladet

Artikel:
                  Aftonbladet


Jag säger bara: Ärligt talat? Vem på aftonbladet hatar rasen rottwieler? Läs sista raderna. Förtjänar en händelse där en pojke fått några små sår i armen då han lekte med sin kompis hund, den rubriken? Vad har hundens ras med det hela att göra? Killen blev ju "omplåstrad"... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är en sak om han blivit biten i ansiktet och opererad i flera timmar då han överfallits av en hund...

Som det verkar när man läser artikeln lekte han fel med en alldeles för ivrig hund - ägd av en barnfamilj. Han blev antagligen rädd, men knappast allvarligt skadad. Skulle det bli en artikel om varje gång något liknande hände skulle aftonbladet aldrig skriva om annat. Hur många gånger har inte Catchy råkat missa bollen och nafsat mig? Eller Bonita? de är "farliga rottwielers". Förbjud idioter till reportrar. Inte glada hundar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0