Väntans tider...

Fortfarande är det någonting som saknas...

Den tomma hundkorgen


Just det ja. Hundvalpar.
Det har gått 63 dagar sedan Catchy och Max... öh... ja, lekte. Magen hänger ner till golvet, nästan i alla fall. Dräktig, det är hon. Både jag och mamma har tyckt oss känna rörelser där inne ifrån. Catchys bröst är större än mina egna vid det här laget.
Hur länge till ska det dröja? Hon är redan en dag över tiden. Och vi har väntat i en vacka på att värkarna ska sätta i gång!
Tre mattar ligger sömnlösa och väntar på att få höra ljuden. Mamma och Linnéa väntar på att höra Catchy,  och jag väntar på att få höra min mobil pipa.

Det är dags nu, Catchy. Tycker du inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0