Vem är... Carina?

Och här kommer då en introduktion av den största (åldersmässigt, annars minsta!) kvinnan i Brickmans Zoo! Den allra underbaraste mamman och människan i världen (enligt Annie).

Namn: Carina Brickman-Sühl
Smeknamn: Skulle i så fall vara "mamma"
Ålder: Man talar inte om en dams ålder (43)
Bor: Bohus
Sysselsättning: 75 % vårdbiträde/ 100 % lärarstudent
Intressen: I princip allt, hantverk,böcker,djur mm mm 
Hobby: Hantverk i alla dess former ovset material
3 drömmar: Att dygnet hade fler timmar, vinna massa pengar, en egen häst (igen)
Gamla drömyrken: Veterinär och brandman.
Nya planer: Att bli färdig slöjdlärare
Favoritdjur: Nu blev det svårt! Allt som inte har mer än 4 ben. Tigern!
Favoritfärg: Blå
Drömresemål: Fotosafari i Afrika och se "the big five"
Favoritlek med Catchy: Kasta snöbollar trots att jag inte gillar snö!
Gör helst inte på fritiden: Städar! fast man måste ju :-(
Det här skulle jag ta med mig på en öde ö: En verktygslåda (usch vad jag är praktisk)
Jag älskar: Positiva och ärliga människor och choklad
Jag hatar: Falskhet och missundsamhet.
Favoritårstid: våren när allt börjar grönska
Det här är jag med 5 ord: Glad, slarvig, tidsoptimist, humor, envis.

Mamma och Bääs förra sommaren!

Riktigt familjemys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0