Vem är... Linnéa?

Och här kommer lite fakta om den totalt blogg-ointresserade lillmatten!

Namn: Ida Linnéa Kristina Brickman-Sühl
Smeknamn: Néa
Ålder: 16 snart 17 år
Bor: bohus
Sysselsättning: manga/anime otaku (går gymnasiet)
Intressen: musik, teckna, anime/manga, läsa kompisar, och wow.
Hobby: smyckes tillverkning, teckna/rita/måla.
3 drömmar: 3 drömmar... lära mig kampsport, bli bra i ryggen å knäna, kunna sjunga bra
Gamla drömyrken: gamla yrken... ranch ägare, jokey
Nya planer: nya planer... komma in på mimers musiklinje
Favoritdjur: katt
Favoritfärg: röd eller blå
Drömresemål: Japan!
Favoritlek med Catchy: TA BUSEN! 
Gör helst inte på fritiden: rör mig långa sträckor (har ont i ryggen)
Det här skulle jag ta med mig på en öde ö: Laptop + tv, sen mina mangaböcker plus vanliga
Jag älskar: CLAMP
Jag hatar: fisk
Favoritårstid: alla
Det här är jag med 5 ord: kaxig, cool, bitchig, lojal, busig, dålig humor


Linné när hon var yngre, med vår katt Kompis.

Lill-matte!

Kommentarer
Postat av: Néa

oi kolla stavfel bimbo :P dessutom, ja blir 18, inte 17 ;) du får uppdatera person-beskrivningarna xD

2010-07-30 @ 02:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0