God dag!

Här kommer ett sånt där kort, onödigt inlägg som ingen läser. Gandalf är kaxig och busar för fullt i det stora huset. Han leker jage/kurragömma med Danne och spelar fotboll med en hasselnöt. :)

Snön var inte så djup som jag trodde, men den är vacker. Det är nästan varmt ute, runt 1 plusgrad! Där hemma är det ochså snö, i alla fall så mycket att man inte ser gräset :) Och det räcker! Catchy är överlycklig och Bonita börjar så smått fundera på om det inte är så illa, ändå. Om mamma tycker om det, då måste hon också tycka om det!

Jag kastar en blick på lille Gandalf där han just nu tar en rast på vardagsrumsgolvet. han är för söt! Och så frammåt! Det ser ut som om han ler. :) Vi hade en så mysig morgon. När det började bli liv i huset kom han krypande upp på min bröstkorg, låg där och spann/sov en stund innan han försvann igen och kom tillbaka. Om jag råkade vara så dum att jag lagt mig på sidan jamade han tills jag snällt lade mig på rygg igen. Bortskämd? Hm... inte alls...

Suck, snart mat. Just nu händer det ingenting. Som vanligt, dagen före julafton! Det är nog den segaste dagen på året. Men men, nu ska jag gå och pussa på Gandalf, och Danne om jag har tur :) Det är inte alla tjejer som har turen att ha TVÅ älsklingar :D


UPPDATE:
Lite lekbilder med vår stackars reskatt :-) han verkar lida sååååå svårt av allt resande! ;-) Eller hur?

Tokkatt!



Buskatt!



Cirkuskatt!



Studsarkatt!



Stollekisse!



Inte direkt räddhågad, inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0