Växjö bra men Valpar bäst

I morron bär det av hem till dem!!
De små busiga liven som tuggar på allt och alla. Insider-källor säger att Birka låter som en gris, och att Bimbo har lärt sig att morra. Birka verkar verkligen populär: just nu har hon tre beundrare. Idag fick hon av en kompis till mig utmärkelsen "den mest speciella" valpen i kullen. Ja, anmärkningsvärd är hon! Men det är ju faktiskt alla.


Balder är en stor tjockis, mer nallebjörn än hund. Jag suckar för mig själv och tycker fortfarande att han borde ha hetat Bamse. Men men, nu är det som det är. Den nuvarande bamse är ju söt och snäll som Bamse, så han passar ju också in på det namnet. Dessutom: han lär inte bli direkt liten när han växer upp, han heller.

På tal om liten, gissa vem som nästan är ikapp Bimbo? Bonita! Hon tar i kapp, den lilla stackarn som vi nästan gav upp hoppet om. Men Bimbo är envis och vill inte bli minst. Hon är trots allt äldst! Kanske är det därför hon morrar? ;-)



Förresten, vill ni se vem som nu är Herre på täppan?
(I bakgrunden hörs jag och Danne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0