Fyra till salu

Titta så stora de har blivit!!
Härom dagen var Karin hos oss och inspekterade de små. De fick klart godkänt! Det är kul att flera personer redan sagt sig vara lite intresserade av valparna, även om ingen är tingad än. Jag hoppas verkligen att de kommer till underbara, kärleksfulla hem.

En valp har dock redan ett hem. Bonita är inte längre till salu. Mamma kommer inte att kunna sälja henne. Hon är så förtjust i minstingen som hon fött upp för hand (delvis, i alla fall) att hon inte orkar tänka tanken att skiljas ifrån henne. Catchy kommer inte att gilla det, men familjen är överlycklig. När mamma erkände sitt beslut för Karin ska hon ha skrattat och sagt: "Du, det såg jag i dina ögon när hon föddes."

Hur som hälst, letar fyra underbara valpar hem. Bimbo, Bamse, Balder och Birka. Det känns som om jag inte lägger ut så många bidler på Bamse och Bimbo, men det beror på att jag inte ser skillnad på dem...
Jaja, nu ska jag inte uppehålla er längre: här kommer bilderna!



Mamma Catchy med bäbisar

Mamma Catchy och hela kullen!


 
Trött Birka

Lilla, trötta, söta Birka


 

Bamse (eller Bimbo) och Birka

Karin och två av fetknopparna

Mamma och Balder


Mamma och "lilla" Balder


 

Balder får sina klor klippta.

Balder igen, nu med finare klor!


 

Bonita och mamma

Mamma och minstingen

Och Mamma och Birka

Och slutligen Birka igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0