Förnyad


Blocketannonsen!

Här har vi den uppdaterade blocketannonsen! Nu är valparna 100% hund, vilket kanske låter mer rimligt. Jag hoppas verkligen att intresserade, blivande köpare hör av sig nu! De små behöver snart nya hem...
Någon annan som vill att valparna ska flytta hemifrån är Catchy. Hon försöker undvika dem men samtidigt tycker hon nog att de är ganska roliga. Hon retas med dem. Till exempel så ställde hon sig mitt bland dem med ett mumsigt ben. Och morrade kaxigt när fem åpna valpar ville smaka. Elak mamma. Det är precis som om en tonårsmamma skulle lämna alkoholen framme och sitta och läska sina jobbiga tonåringar... eller ursch. Godissnarare. det vill man ju hellre ha än alkohol. Jag tror att valparna också håller med mig om den saken. Godis är mums.

Just det, någon annan som är trött på valparna är min syrra, Linnéa. Det är hon som får hjälpa mamma att städa efter de små liven och ge dem mat 3 gånger om dagen. Ochmin syster hatar att städa. Och hon avskyr äckliga saker. Hundbajs är definitivt något hon försöker undvika. Själv sitter man i Växjö och ser på söta bilder av dem. Och bara njuter av dem. Haha, livet kan vara orättvist ibland, eller hur?
Skämt åt sido, så längtar jag hem till dem. Vi åker upp igen, jag och pojkvännen, nästa helg. Då blir det antagligen (ellerkanske förhoppningsvis)sista gången vi får se 4 utav dem. Det betyder ju att de blir sålda.

Se blocketannonsen:
http://www.blocket.se/vi/21242222.htm?ca=16_s&last=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0