McDonnalds-mun

Nya bilder från Bohus på ingång.
De små kan både gå och springa nu (Undrar vilket de lärde sig först?). Även om de tappar balansen hela tiden. Gud, vad söta de är! de har redan börjat försöka leka lite... jag längtar efter att se det med egna ögon!

När vi träffade Catchy första gången tyckte jag att hon luktade McDonnalds i munnen. Nå, det växte bort. Men det var en BigTasty-aktig doft, mysig på något sätt. Sedan blev vår valp stor, åt fast föda och allt annat hon fick tag i. Nu stinker hon hund i munnen. Och valpbasjs, beroende på näer man träffar henne. man blir spyfärdig... okej, jag ska sluta, men ni fattar?
Nu luktar däremot fem andra McDonnalds i munnen. man vill inget annat än att ha dem i famnen och pussa och krama dem. Och de försöker tugga, slicka och suga på allt de får tag på. Mysigt är det. Jag älskar valpandedräkt.
Gah! jag saknar dem. Så nu tröstar jag er och mig själv med några nyligen epostade bilder på de små underverken. Mammas kamera är som den är, men huvudsaken är ju valparna, inte bilderna. Eller hur?

Små galningar in Action!

Bamse på vandring

Lekfulla

Birka och Bonita

Rent och nyiitigt ögongodis!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Vill ha..

2009-05-10 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0