Doggy-Time!

Inte nog med att jag och Danne var hemma på valp-besök i helgen: det hände ytterligare en stor sak i våra älsklingars liv. Den första måltiden. De fick äta riktig mat för första gången. Och det tyckte de tydligen om!

Läs mammas egna rapport:
"Birka slukade sitt först och försökte sno lite från Bimbo men bambatanten höll sträng disciplin i matsalen.Balder kom in som god tvåa följd av Bamse, Bonita och Bimbo blev femma. Catchy tycker inte om att dia de små längre och efter att ha känt av Balders hungriga mun  på min vad i morses (läs TÄNDER)så förstår jag henne. Halv sju i morse väcktes jag av fem ylande valpar som ville ha mat så det var bara att gå upp och fixa deras käk. Sedan fick de snutta lite innan jag drog till skolan vid tolv. Var tvungen att kommendera  Catchy att vara still så de fick äta. Stackars bäbis valparna var så hungriga att hon inte hann lägga sig ner utan de stod under henne och rev och slet i tuttarna."

Matdax!


Visst är de söta? Mamma dricker te/kaffe och valparna äter Doggy eller något sådant. Mums!
Fler färska bilder och klipp kommer upp framöver, enda tills ni tigger om att slippa se sötnosarna! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0