Ännu en dag...

Solen lyser. Lite kyligt är det allt, men då solen ligger på kämnns det nästan som omd et fortfarande är sommar. Vi åt på balkongen idag. Antagligen för sista gången i år. brukar det vara så här kallt i spetember? Jag har redan sett folk gå ut med vantar och halsduk. Tog upp mina egna igår.

Vi tog en promenad i det underbara vädret. Kallt, klart och soligt. Lady var skogstokig. Halvvägs hemma mötte vi en arbetskamrat till Danne, som vi pratade med en stund. Lady blev fotograferad. Jag vill ha fina bilder att sätta upp på väggen här hemma. Jag har redan en bild på katten då hon var liten. Det hade varit sött med en bild på valpen intill.

Men nu tänkte jag lägga upp lite valpbilder från dagen på vår tös Lady. Jösses, vad jag älskar henne!! (Kanske lika mycket som jag älskar ynglingen i röd tröja som inte ville vara med på bild idag men som fastnade ändå... mohahaha!)

Lady gör konster för godis

Husse tränar monster

Ynklig jycke

Lady sitter fint

Det kliar!

Sötnöt!

Vårt lilla pucko

Toka!

Vårt lilla monster

Vems min är sötast, Ladys eller Dannes?

Stolt husse visar upp sin valp

Uppspelt 11veckors valp

Ras: Tungspets

Lady hälsar på Rosita

(Synd att den inte blev skarp!!)

JAG SKA TA DIG!!!

Leklust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0