Hej då, Bamse!

Bamse har åkt nu. Nu bor han hos sin nya familj. Lite sorgligt, men jag tror att det hela kommer att bli väldigt lyckligt. Jag tror verkligen att familjen är perfekt för honom. Men det är ändå sorgligt när ens lilla bäbis försvinner! Jag hoppas verkligen att få träffa honom igen någon dag!

Catchy verkade inte alls bry sig när Bamse blev hämtad, utan låg lugnt i dörren och såg på, enligt mamma. Och när hon senare ringde hem så låg Catchy och sov fridfullt. En terrorist mindre i hudet, för hennes del. En rapport från Bamses nya familj kom också, och den lille stackarn känner sig nog rätt ensam nu, kan jag tänka mig. Även om han har sin nya matte & husse, så finns där inga lekfulla syskon... men snart har han nog vant sig. Och Catchy har fortfarande tre valpar till som hon vill bli av med! Fyra, om hon själv fick bestämma, men nu får hon ju inte det.

Tack för veckorna du bott hos oss, lille bustroll.
 
Hej då, Bamse!

Lycka till, Bamse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0