Kattungarna

Dagen började med att jag kröp längs goilvet och försökte fånga små kattungar på bild. Det är inte lätt när de antingen springer iväg, eller rusar rakt in i kameran! Men söta är dem, de små liven! Deras mamma är dock inte särskillt förtjust längre. De har fått tänder! Så nu går de även och småäter i mammans matskål, både torrfodret och blötmaten. Först blev jag helt ifrån mig, tänk om dem får magknip? Men nu ler jag bara och tänker på vad andra kattungar, i det vilda, får i sig i den här åldern... och ingen av dem verkar fått magont.

De första tre är honor, den sista hane. De första två är till salu. Blink blink.









Och här är en bild på minstingen, som vi stödmatade i början.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0