Sjukt sjukt

Jag ber återigen om ursäkt för torkan. Jag har legat i soffan hela veckan med feber, för ovanligheternas skull. lady är den som verkligen borde få en ursäkt, det är hon som har blivit lidande. Hon har tvingats ligga och gosa i mattes knä eller sova vid mattes sida. Det är mycket synd om henne. Husse klagrade sig lite bäåttre, och slapp antagligen feber, eller så märkte han den inte. Men det har varit mycket lugnt här hemma, till Ladys stora besvikelse. Både husse och matte har varit tråkiga, hängiga, snuviga och trötta. Tur att det har kommit massa snö som hon kan rasa av sig i? Någon måste ju tycka om eländet :-)

På tal om att tycka om, här ser vi en tiggerska. Passade på att tigga mat när husse och hunden försvunnit. Och vilken matte kan motstå en sådan skönhet? Hon råkade kanske få lite blötmat... man är lättövertalad när man är sjuk ;-) Det kan man alltid skylla på.

Och om drygt en vecka åker vi till Fuerteventura. Då ska denna lilla skönhet och hennes stora, svarta lekkamrat bo i Göteborg en vecka. Det är en sju månaders trotshund mamma kommer få på halsen ;-) men det vet hon inte om, än, så skvallra inte!

Yay

Tiggerska

7 månaders rottistrotts



Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej

Vi har svarar dig SK Alvestas gästbok.

Men jag kan personligen rek. att du tar kontakt med CS hundcenter för hjälp med din hund.

Lycka till!

2011-01-16 @ 12:50:51
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: carina brickman m, familj

En sjumånaders trotsvalp? Har jag alllldrig haft förut:-) Längtar efter "min" lilla bäbis så jag kan skämma bort henne åt er:-D

2011-01-19 @ 15:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0