Barnbok?

Artiklen kommer publiceras den 25, då vi inte är hemma :-) Jag har läst den. Jag är glad att jag inte är hemma då... man ska vara stolt över den man är, även om ens intressen låter töntiga i en tidning.

Jag ligger hemma förkyld, och det är inte alls roligt. Som tur är verkar valp vara mycket förstående. Hon har tillbringat nästan hela dagen med att sova. Jag har inte hört av GP om de vill puvblicera min artikel. jag antar att det betyder Nej. :-) Men jag gillar inte ett nej. Jag tänker skicka dem mejlet igen ända tills de säger åt mig att sluta eller publicerar den. Det är ett viktigt ämne!

Förresten har jag fått för mig att jag ska skriva en barnbok om hundar. Jag fcik en idé här om dagen och nu har jag och en gammal klassskamrat slagit våra kloka huvuden ihop. Vi får se hur det går! Jag har slutfört manuset, och nu ska hon illustera. Hon är grym på att göra roliga figurer. :-) Sedan får vi se! Vem vet, det kanske blir publicerat någon gång? Det handlar i varje fall om ett Hunddagis. JAG tycker i varje fall om den :-D

Nu ska jag gå och dö i soffan en stund till. Där har jag tillbringat större delen av dagen. Det finns inget bättre än glass, en soffa och en bra film när man är sjuk och febrig. Ha en bra kväll allesammans! :-) 

Kommentarer
Postat av: Georg

Tycker synd om dig.

2011-01-11 @ 22:32:37
Postat av: Dan Brickman

Hoppas du har möjlighet att spara ett ex av artikeln Annie. Fast den kanske kommer på nätet?



Krya på dig.

2011-01-12 @ 10:40:28
Postat av: Annie Brickman

Tyvärr är jag ju på Fuerteventura när den kommer så jag kommer inte ha möjlighet att köpa tidningen. Men jag vet att den sparas på bibloteket så jag får väl traska dit och kopiera den. :-)

2011-01-12 @ 11:24:14
URL: http://cannea.blogg.se/
Postat av: Jecka

Har med tänk skriva bok nån gång å haft massa ideer. Men sen är jag inte så bra å att skriva heller så allt kör ihop sig. :P men hoppas du blir publicerad, då vill siran ha ett signerat ex.

2011-01-15 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0