Rulla runt och spela blyg

Borta bra men hemma bäst?
Nej, nu måste man ju ta tag i sitt liv. Plugga. Idag har jag lyssnat på fyra föreläsningar, alla inom filosofi. Så det snurrar verkligen i skallen. Inte bara på mig, utan också på Lady. Vi har haft hårdkörning med inlärning idag. :-) Jag vill lära hemme att spela blyg och att rulla runt. Så vi har ömsom tränat det ena, än det andra. Fast, det enda jag vet att Lady lärt sig är att matte har en massa godis :-)

Katten är kvar i Bohus eftersom att vi kommer tillbaka i helgen igen för att dels söka fler jobb och dels börja "prova på" mitt blivande jobb. Det känns jättekonstigt, men nu slipper katten två 4-timmarsresor. Hon tycker nog mycket bättre om att vara kvar: Två lekkamrater och ett helt hus att busa i.

Lite bilder från helgen:















(Sorry, men den var ju så söt!)



(Mamma hund har snott husses strumpa ur tvättkorgen...)





(Jag VET att du, INNERST INNE, vill ha min husses smutsiga strumpa som jag har stulit ur tvättkorgen!!)







(Får jag också vara med er och leka?)

Kommentarer
Postat av: Jecka

Haha! Jag har gett upp att lära Siri rulla runt :P

2011-03-03 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0