Hundkompis

Jag hoppas att katten slutar fälla snart: det går inte att ta på sin en mörk kofta just nu eftersom att alla är täckta utav vita katthår. Även de nytvättade man plockar ut torktumlaren. Otur för mig - jag ägare inte mycket ännat än bruna koftor! Det syns som tur är inte så jättebra på bilden nu när den är så liten, men det syntes i den stora versionen av bilden. Ett tips: Skaffa aldrig en vit katt och en svart hund. Inga kläder - eller mattor - går säkra från hår här hemma!

Visst är Lady och hennes hundkompis söta ihop? I brist på Bonita måste hon ju hitta en annan lekkamrat. De leker ihop, och sover ihop... så länge matte inte ser det och tar ifrån henne hennes nya kompis. Bilden är förresten taget av Danne, men beskuren av mig :-)

Lady & Tofflan

Jösses, vad stor hon har blivit! Tänk att hon snart fyller 8 månader!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0