Facebookgrupp!!

Nu har vi skapat en CANNEA-grupp på Facebook.

Detta för att lättare hålla alla valpköpare (numera är benämningen hundägare lämpligare) om eventuella nyheter eller sammankomster. Det är en öppen grupp för alla med anknytning till hundarna, för att kunna följa varandra och kanske få tips och information. Lägg upp bilder på era odjur så att de andra får se, då och då! Skriv något om ni gjort något roligt, om hur er hund har det eller vad som helst.

Gruppen är inget måste, mest en rolig grej. Jag har ingen aning om hur man sköter den, så hjälp mig gärna genom att gå med eller gå ur, bjuda in andra eller skriva något.  

Gruppen heter:
CANNEA

Och går det inte att gå med, säg till så får jag se vad jag gjort för fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0