Cirkushund?

Då är det sant. I sommar flyttar vi till Göteborg. Vi har fått lägenhet, nu är det bara (!) jobb kvar. Lady ska lära sig Göteborgska vilket ändå är hennes modersmål, precis som mitt. ;-)

Skämt å sido känns det verkligen skönt att ha fixat den saken redan nu, för att få lägenhet i Göteborg har vi fått höra är jättesvårt. Vi fick den första vi sökte, så vi var antagligen lyckligt lottade. Det är en tvåa på Hisingen, och det verkar som om det bor en Grand Danois på våningen över. En framtida lekkamrat kanske? Nu drar planerna för året igång på allvar.

Och jag måste säga att jag har en lydig hund. När jag skulle från datorn och hämta påtår på kaffet började hunden resa sig ur soffan för att gå med, men jag sa "stanna". När jag kom tillbaka stod hon såhär:



Jag bytte snabbt kopp mot kamera. Har vi en Cirkushund kanske?

Kommentarer
Postat av: Dan Brickman

Haha Snacka om lydig :-)

2011-02-15 @ 19:18:49
Postat av: Jecka

HA! Min morbror bor på Hisingen :P

2011-02-16 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0