Förra helgen!

Förra helgen hade vi besök. Det har jag helt missat att lägga ut bilder ifrån. Så hemskt dumt av mig!

Men vi gör det nu. Mamma, syrran och två hundar var här nere och lämnade våra vinterdäck till bilen (kan vara bra att ha dem nu), åt god mat, spelade spel och gosade med Lady. Riktigt mysigt var det att ha dem här. Vi har inte varit i Göteborg sedan helgen innan min systers födelsedag, och på grund av valpkurser, skola och högskoleprov lär vi  inte kunna åka upp förrän det blir jul, typ. Om Muhammed inte kan komma till berget, får berget komma till Muhammed.

Lady var mycket glad över att få besök... då fanns det två knän till att ligga i!

Ladygos

Hennes mamma verkade dela åsikten... två par händer till att bli kliad på magen av!

Catchygos

Och jag & Danne fick nya soffkuddar (katten har ju förstört de gamla)! Hundarna och mamma invigde dem.

Soffgos

Syskonen tyckte mycket om att sova på soffan. Eller ligga och tugga på varandra i soffan!

Syskongos

Och de hölls under sträng uppsikt av den håriga barnvakten. (Följande bilder är tagna av syrran)

Gandalf-Geisha

Jag vet inte riktigt vad hon tog kort på, min söta syster, men hade det inte varit bättre att få emd oss alla i en bild?







Stör du mig?

Sista bilden av Linnéa. Och jag lovar, vi HAR INTE drogat Catchy!

"Dessa trådar vävdes inte utav en enda spindel. Men tillsammans blir dem riktigt imponerande"



Mamma, mamma! Lek med mig!





















Tack för helgen och tack för de underbara kuddarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0