Kommentarer?

Minst fem pers om dagen avlägger visit på denna lilla blogg. Och aldrig några komentarer! Det måste vara fem mycket tråkiga läsare. Är jag så dålig på att skriva? I så fall får jag ta och bli bättre. Ni med! Det sporrar mig att uppdatera mer...

Nej, det vart ju inte klaga jag skulle göra nu. Eller jo, men på kattfan. Hon skrek hela natten igår, så varken jag elelr Danne fick en blund i ögonen. Eller, Danne lyckqades nog få bler blundar än jag, han kan vara döv när han sover. tur att det är hans bror och inte han som ska ha barn, för Danne skulle inte vakna ens om spädbarnet haft kolik och dessutom dansade salsa på hans mage!
Ja, snart händer det grejor! Det är synd att Danne inte har så aktiv kontakt med sin bror. Annars hade det varit väldigt spännande med att han ska bli farbror. Men men. Vi har en liten kattunge att försöka tysta på nätterna. Hon verkar tycka att det är väldigt underhållande att bli tokbusig när vi ska sova. Jag hoppas för Andreas och Evelinas skull att deras unge blir snällare än vår katt.
I morse var jag mycket nära på att strypa henne. Men det kan man ju inte, när hon så vackert kryper upp på bröstkorgen och spinner mjukt i ens öra...

Livet är underbart. Bara lite mindre behagligt bliand. Kattjävel!

Kattjävel


Kommentarer
Postat av: Dan Brickman

Jag är en av dom fem och jag har kommenterat dom tre senaste inläggen. Bra va? :-)

2010-03-12 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0