Go kväll!

Nu har jag just fixat med plugget och känner att jag kan slappna av sista stunden på kvällen. Jag är avundsjuk på djuren. De blir älskade och matade och gosade med utan att behöva plugga! Livet måste vara bra skönt för en kattunge och för en vovve. fast jag ska inte klaga. i övermorgon avslutas två av de tråkigaste kurserna, och nu har vi en ny lärare som säkert gör den absolut tristaste kursen rolig :)

På tal om rolig: vissa nöjer sig inte med pinnar. De vill ha träd. Eller ännu hellre, stockar!

Förresten är dessa två bilder tagna med Dannes mobil. Den ena är väldigt suddig, jag vet, men den visar stockens storlek :P



frá Dannes mobil

frá Dannes mobilkamera


Jaja, dags för sänggång ;-) 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gud va fin Catchy är!

2010-01-21 @ 08:38:28
URL: http://rideronthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0