"Sveriges sötaste"

Aftonbladet har röstat fram "Sveriges sötaste hund", men de gjorde ett stort misstag. De stängde sitt inskick innan Bonita hann skickas in. Annars hade hon utan tvekan vunnit! Eller det tycker ju i alla fall jag, men det finns ju en viss risk för att jag eventuellt skulle kunna vara en aning partisk, eller hur?

Jag läste nyss kommentarerna på föregående inlägg. Birka verkar helt underbar, haha. Det är väl bara att bita ihop och hoppas på ljuset i andra enden. Tuggande valpar måste vara det jobbigaste, men sötaste, som finns, eller hur? Och vad Bonita beträffar, så är nog överfallsjycke ett milt uttryck. Om Birka är en Tantecknad Flatcoat Retriver är Bonita en Tantecknad Överfallsvovve! Det har vi ju bildbevis på ;-)

Här är den vinnande jycken i alla fall (Och jag håller med, sötast förutom Bonita):


Aftonbladet.se



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6528298.ab


Kommentarer
Postat av: Sofie

Äh, Birka är sötare än den där.

2010-02-07 @ 10:20:22
URL: http://rideronthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0