Nu börjar det brinna i knutarna

Idag har det hänt grejor!

Mamma hade först och främst besök av en familj som var hos henne igår också. Idag återkom det och beslutade sig för att Tingeling skulle bli deras nya familjemedlem. jag är väldigt avundsjuk, får jag tillstå! Hon är nog den sötaste tiken i kullen, förutom vår Lady! Hade hon inte varit helsvart hade jag nog velat ha henne... men personligen är jag så kär i valparnas mamma att jag inte ville ha en hund som påminde för mycket om henne. Man är fånig, eller hur?

Nej, jag är mycket glad för att hon är tingad. jag trodde att hon skulle ryka först, efter lurviga Ludde. Men ack, så fel man kan ha!

Sedan kom det ytterligare en familj som är lite sugna på valp, men mig veterligen har de inte tingat någon än. Alltså återstår nu Baloo, Triton, Cleo och Nemo. Tre hanar och en tik. Vi får se hur utfallet blir från den andra familjen som var där idag... men en sak är säker. Vill man bli valpägare till världens underbaraste vovvar, måste man agera nu. 

Här är Tingeling tillsammans med lillebror Triton. Vad jag är spänd på är om några valpar kommer att få behålla sina namn... förra gången fick alla det, men denna gången kansle utfallet blir det motsatta? Personligen tycker jag att deras nuvarande namn är jättefina! :-]

Triton & Tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0