Kisseriet?

Hallå hallå! vet ni vad som händer idag? Jo, tio valpar ska lyftas in i mammas lilla bil, köras 7 mil till Allingsås, lyftas in till farbror vetrinären och göras redo för sitt nya liv! :-) Jag önskar att jag själv varit med och hjälpt till. det lär bli arbetsamt att hålla koll på allihopa... och på fredag fyller valparna 8 veckor.

Innan valparna gjorde entré handlade en del inlägg om vår lilla katt och hennes problem att hålla tätt. Det var ett tag sedan jag nämnde det, men det har inte varit på grund utav att hon slutat med det. Nej, det är helt enkelt så att valparna tagit mycket stort utrymme och överskuggat ett problem som jag själv bara vill glömnma.

Nu har katten gått på två olika sorters mediciner. Dock upplever jag det snarare som om det hela blivit värre. De senaste tre dagarna har hon kissat utanför baljan omkring 4-5 gånger. Tidigare dröjde det dagar elelr veckor mellan gångerna. Dock så ska hon till vetrinären då Lady ska på 12veckors vaccination. Båda djuren ska vaccineras, och lilla Geisha ska undersökas.

Vår lilla Geisha

Katten som kommer att bli Ladys bästa vän (och inte tuggleksak!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0