Här kommer ytterligare lite filmer!

Mamma har lovat att lägga ut bilder idag. Det gillar vi!
Åh, vad skönt det är att vara helt ledig! Att inte ha någon tid att passa alls! Och i morgon jobbar jag kväll, så jag behöver inte ens lägga mig tidigt, om jag inte vill! Just nu känns det som lyx. Man får passa på, att sova lämnge på mornarna... snart, snart kommer en liten valp hem som man måste passa upp på! Tidiga mornar, det är troligtvis bara att gilla läget.

Men nu tänkte jag lägga ut filmerna från mamma. Hon har ännu inte lärt sig det, så jag får spela teknisk och göra det åt henne. Så, nu får det vara slut med skrivandet!







Här kommer filmer av lite sämre kvalité, då de är tagna inomhus.







Och nu ska jag äta kaffe och dricka frukost! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0