Ett slag för valpen

I julas fick vi en bok av min mamma. Den hette Valpen, och var skriven av en kvinna vid namn Mickie Gustavsson. Till skillnad från de flesta andra faktaböcker jag fått, läste jag den pärm till pärm på ett par dagar. Det var ingen bok som sa "Såhär är det och såhär gör du", utan en bok som på ett bra sätt beskrev hur en valp fungerar.

Inga ord från mig eller någon annan kan beskriva vilken bra bok det är. Mamma säger själv: "hade jag vetat att jag skulle få tio valpar, hade jag köpt tio böcker och skcikat med valpköparna". Versionen jag har är en nyreviderad utgåva av en äldre bok. m ni inte kan köpa den, via internet elelr i affär, är det synd. Men kolla om den finns att låna på bibblotek i så fall, för den är tankeväckande och riktigt bra för den som skaffar sig en valp - oavsett om man har haft hund innan eller inte.



Här kan det gå och köpa boken:

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9127355586

Här kan man beställa andra böcker av samma, duktiga författare:

http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=advanced&author=Mickie+Gustafson&fromproduct=True


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0