"Inatt jag drömde..."

I natt drömde jag att jag hade hund. En svart, liten valp, och vi lekte på framsidan av det hyreshus vi bor i. Jag förskte få henne att vara en duktig flicka. I drömmen hade jag sytt klart de tre klänningar vi ska göra i Textilen, och jag visade dessa för min lärare.
- Vad ska du göra resten av terminen, då? frågade hon.
- Jag ska vara med valpen! svarade jag.
Det var en oerhört löycklig dröm, och jag blev väldigt besviken då jag vaknade, och upptäckte...
1. Jag har ingen valp. 2. Jag måste fortfarande sy de tre klänningarna.

Det var bara att dra sig upp ur den sköna sängen med de sköna drömmarna och pallra sig bort till skolan. Men på lördag... då kanske drömmen blir till, på riktigt.

Kommentarer
Postat av: carina brickman m, familj

Den som väntar på nått gott... Sy du klart dina klänningar så har du gott om tid för valpen sen:-) Nytt försök i morgon kväll. Vill hon så blir det även lördag och måndag. Sedan 65 dagars väääääntan:-)

2010-04-15 @ 23:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0