Upplösningen...

Ni undrar kanske hur det gick för musen? Här kommer ett utdrag från mammas söta Facebooksida:
"Nu e friden återställd. Mamma katt tog in lite mat till sina små igår i form av en levande mus. Sen går kattskrället och tappar bort den! Tack o lov i dotterns rum. Tog tre timmar att hitta det lilla krypet. Den låg å tryckte under sängen. Det var ba...ra att kasta in katterna å stänga dörren om dem. Det lät som om dom hade roligt, inte musen kanske, men katterna. Usch vad grym man e!"

Och nu har hon sklickat mig ännu mer bidler påd e små trollen! Så nu får ni stå ut med ännu mer kattungebilder! era stackare ;) Förresten är det bara 6 dagar kvar nu... tills Gandalf flyttar till Alveta! Är det inte häftigt?
Sedan måste jag kommentera den senaste nyheten jag fått höra av mamma. Bamses ägare letar nytt hem åt honom, han tuggar sönder allt. Jag hoppas verkligen att de ångrar sig och behåller honom. De och Birkas ägare är de mest ansvarsfulla och fantastiska valpägarna man kan hitta!! Stackars Bamse. Jag hoppas att de köper/skaffar fram en stor hundbur åt honom att vara instängd i istället. Han lär hata det i början, men jag tror att det kommer att fungera. Tålamod och envetenhet leder till de bästa resultaten. Beröm honom när han klarar det, börja med små studner i taget och sedan medan ni är borta. ge honom vatten och ett tuggben så borde han vänja sig av med de där dumheterna!

Nä, nu är det la allt dags för några kattbilder :)

<3


<3


<3


<3


<3


<3


<3


<3


<3


<3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0