Nya kattbilder!

Nu har vi hämtat vår kattpelare. Det var verkligen jättetrevliga säljare. Jag tyckte lite synd om dem: de hade haft katterna i åtta år när hans allergi blossade upp så farligt att han behövde operera. Katt var inte det enda problemet, men en stor bidragande orsak. Två birmor hade de haft, och köpt pelaren på en utställning för 2800 kr. Och vi gav 500! Det känns skönt. Ställningen är handgjord och utstrålar kvalité. Dessutom är den lätt att plocka isär och att sätta ihop igen.
Efter inköpet var vi hemma hos Dannes föräldrar en stund, och sedan blev vi avsläppta på Ö&B. Där inhandlade vi lite kattleksaker. När vi kom hem till Alvesta igen satte vi ihop pelaren och hade bollkrig med Gandalfs bollar. :) Det var väldigtt roligt. Jag hoppas han kommer att ha lika kul med dem som vi hade!

Leksakerna



Och så har jag fått en del kattungebilder från mamma nu! Dagsfärska! Så njut av dem! Tyvärr står ju de där luddiga små odjuren aldrig still, så de blir inte så skarpa på bild. men men, jag är glad bara jag får se en skymt av lille Gandalf!

<3



<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3

<3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0