Vika tvätt

Eftersom en söt valp bitit av mammas kamerasladd blev det inga bilder på liten grå att lägga upp på bloggen. JMen istället har jag söta bilder på när Gandalf hjälper miga tt äta upp tvätten. eller vika den, var det nog... ärsch, kul var det i alla fall!

Om någon undrar varför jag allt mer sällan redigerat Gandalfs ögon på bild är det för att han är lite naturligt rödögd, och jag vill inte röra det. Ibland vill jag försöka, men oftast ser det konstigt ut. Med mina numera "skillade" photoshopkunskaper vet jag att jag skulle lyckats. "Skillande"... ett typiskt Danneord och typisk svengelska. jaja, oavsett, så har jag hunnit lära mig en hel del i photoshop senaste året, och det är jag stolt över. Nu ska jag lägga upp mina bilder och laga mat till mig och min "skillade" pojkvän. :)

busungen

Klädfåtölj

Finn ett fel (Finn en katt)

Hittad!

På spaning!

Liten jägare

Närbild!

Och en trött klädjägare som vilar ut på brottsplatsen...

Utmattad jägare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0