Svar på Kommentar!

Just nu hjälper Gandalf Danne med att vika tvätt. Eller snarare, han försöker förstöra Dannes tvättvikning genom att skutta framför fötterna på honom. Han är ett vilddjur!

Gandalf är en äkta Blandraskatt, fader okänd. Enligt hans uppfödare (min mamma) är han av den galna kattrasen Al Qaida-katt. Andra passande namn är Monster. Busunge. Vilddjur eller Bustroll: kärt barn har många namn. Men någonstans i hans gener finns det Ragdoll. Och jag antar att han innehåller lite studsboll ocksåm, eftersom han studsar omkring på golvet just nu. Men det sista är bara en liten teori jag har.

Förresten, på tal om galen katt! Gandalf lekte Flyttkatt eller någonting sådant i morse. Han hade i alla fall väldigt kul i min väska.

Katttroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0