Mejl från mamma

Nu var det ett tag sedan jag lade ut någonting. Jag ber om ursäkt för det och får förklara att jag inte har varit hemma under långhelgen utan varit ute i Lessebo hos en av mina bästa vänner. Och träffat hennes valp/unghund Maja. Som väger 2200 gram. Gram! Vi som redan räknar kilon, och de är bara några veckor. 6 veckor i söndags. Balder väger 7 kg. Tiden går fort, inte sant?

Fick följande mejl av mamma tidigare idag:
"Hej Snutt.
Här kommer lite nya bilder på de små odjuren. Tantrollen som jag kallar Bonita o Birka har ärvt sin mors grävlingsgener mer än de andra små liven. Risken är att de snart ramlar ut någonstans i kina! Valparna har börjat leka på riktigt med varandra, med bollar, tuggben, vanliga ben (oftast mina), fötter och allt annat de kan komma över. Har varit tvungen att sätta dubbelt staket ut mot radhuset bakom oss. Valparna har kommit på att man kan krypa igenom maskorna men nu är det slut på det. Har fortfarande inga köpare men kastar ut blänkare åt alla håll så vi får se vad som händer. Ses till helgen.
kram mamma"

Vill ni också se bilderna? Då lägger jag väl ut dem då!



Tandtroll!

Myspys!

Tripp, trapp, trull

Räcker det? Ja, ni får ju inte sukta ihjäl er! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0