Ännu inga valpar...

Ännu inga valpar, men det verkar i alla fall vara nära nu. Det har gått ca tre dagar över tiden... så ingen i familjen sover vidare bra just nu. Men Catchy är lugn och tillfreds med tillvaron!
Nu har det börja läcka lite mjölk i alla fall, vilket tyder på att de små snart kommer. Men hur snart? Det kan inte bli snart nog...

Mamma har tänkt ut ett system för att veta vem av valparna som är vem: färgglada band. Hon tänker dokumentera valp för valp... men jag börjar undra om atchy tänkt vänta med att föda tills hon är ensam. Vilket inte lär hända den närmaste tiden. ;-) Vad händer om banden åker av, om Catchy tar bort dem eller så? Kommer vi blanda ihop dem då?
Det ska bli väldigt kul, det här med valpar! Jag önskar bara att jag personligen kunde vara mer närvarande, men det är lite svårt när man pluggar och bor i Växjö. Tyvärr.
Men det är bara att besöka mamma varenda helg de närmaste månaderna! Sj kommer i alla fall att älska mig i framtiden, men om mamma kommer göra det däremot, om det tvistar de lärde!


Bäbismage!


Vår lilla tjockis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0