Lördagsbad

Här kommer det efterlängtade inlägget!
Jag satt just och gick igenom 1060(!) bilder från den förrförra helgen vi var uppe i Götet, jag och min Danne. Det hände nämnligen någonting alldeles speciellt då. Vad för något, undrar ni? Jo, Bonita fick träffa Sjö för första gången! Jag tänker dela upp allt i flera inlägg, ett per dag. Först Lördag, sedan Söndag och avslutningsvis Måndag.

Det började på Lördagen med en promenix till den så kallade Bäcken här i Bohus. Jag, danne och vovvarna traskade iväg. Tyvärr hann solen börja gå ner eftersomd et ligger lite i en dalsänka, så bilderna blev väldigt dåliga. Däremot fick jag flera söta bilder både på dit och hemvägen. Här följer ett litet urval. Vissa är bättre i större versioner, men men!

Danne och flickorna

On Walk

Mor och Dotterbus!!

Dränkt liten råtta.

Dränkt råtta på torra land.

Dränkt råtta på torra land igen!

Våldsam lek med Muttervovve

Vägspärr

Kommer ni eller?

Vad gör hon där nere, matte?

Sötsak!

Bonita älskar vatten, och är inte alls såsom Catchy var i den åldern. Catchy började älska vatten när hon fyllt ett. Bonita är redan helt kär i det. Och det roligaste är när hennes mamma badar med henne! Visst är dem söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0