Modell-vovvar!

Nu har mamma varit på The Studio i Göteborg och forograferat sig och våra små vovvar. Bonita såg allmänt valpig ut, så för än gångs skull blev det inte hon som var den vackrste modellen.
Med godis som muta verkade nämnligen Catchy trivas framför kameran. Det kan ju också bero på att de har stående ljus och inte blixt på kameran... annars har vår kära tik en tendens att vända bort ansiktet när en kamera dyker upp. Och se lite generad ut.
Det kan hon ha lärt sig av sin matte. Hon har en tendens att skrika högt, kasta händerna över ansiktet och vända bort hela kroppen. Mim mamma gillar inte att bli fotograferad. Hon tycker aldrig att hon blir bra på bild. Hon är min mamma, jag är partisk. Hon är jättefin på bild.

Men nu ska jag skula babbla och låta er beundra det bästa urvalet av bilderna (enligt mig då) :-)

Catchy

Catchy

Catchy

Bonita-pucko!

Bonita

Bonita

Catchy igen!

Catchy

Catchy

Mamma och Bonita

Mamma och lillskit

Mamma med stor- och lillskit!

Bara mamma :)


Bara mamma igen :)

Bara Lillskit :)

Och lillskit igen!


Och våra två favoritbilder:

Husets Drottning

Husets prinsessa

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh gud vad fina bilder! Jag vill ha såna bilder på min lilla tös Birka också! ;) Hon gillar ju dock att vara med på bild, hon sätter sig väldigt gärna och tar på sig sitt mest oskyldiga ansiktsuttryck ;)

2009-08-01 @ 11:19:22
URL: http://rideronthestorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0