Måndagen dagen därpå

Gissa vad familjen Brickman hittade på dagen efter Bonitas största Äventyr? Jo, de tog ytterligarte en tripp upp till Mettjärn! Dock med min kamera tryggt inlindad i en handduk samt en lillasyster med bästa kompis som gisslan. man ser sällan Linnéa utan Malin, eller Malin utan Linnéa. Därför vill jag varna er att sjömonstrena ni kommer att se på bilderna nedan endast är oskyldiga (Nåja, det händer att de är oskyldiga) småflickor. Eller små och små, med så stor käft som min lillasyster har var hon antagligen inte ens liten när hon föddes! Och som vanligt gömmer sig hennes elaka storasyster bakom kameran, redo att fånga varje ful grimas och lägga ut på denhär bloggen...

... nej, just det! Dethär är ju en blogg om Catchy och valparna, inte om min lillasyster! Men jag kan nog smyga med något foto på henne också så fort ingen ser. Vi hade nämnligen fasligt kul denhär dagen, i solen och värmen med hundarna i vattnet. Bonita var dock mycket trött efter gårdagen och badade inte så mycket som dagen innan.

På väg i!

Blötdjuren

Skvätta matte - en favoritlek!

Bonita hittade en pinne!!

Vackra, vackra Catchy!

Mammavovve igen

Blöt catchy!

Vattentroll

Mettjärn, översiktsbild med Malin och Nea i vattnet.

Bäbis på språng

Leka Fånga Kotte!!

Mammas leksak!

Bonita poserar för att få en kaka.

Bonita flirtar för att få kaka.

Bonita pussas för att få kaka!

Nea dränker Danne och Catchy vill vara med.

Catchy pussar Nea.

Linnéa Poserar

Catchy räddar Danne. Eller snarare dränker honom.

Sjömonstren anfaller!

Mitt sjömonster anfaller igen.

Bonita vilar med mamma

Bonita spanar på Badankorna

Mamma spanar in badankorna med Bonita.

Bonita får syn på matte med kamera
En trött Bonita vilar ut efter tre baddagar, i sin egen solstol på baksidan därhemma.


Vi började på en badplats men flyttade oss i slutet till en större. Där flummade vi barn, medan hundarna mest tog igen sig. Jag tänker uppdatera dethär inlägget i morgon eller allra senast om ett par dagar med fler bilder från det. Just nu är mitt internet oroväckande sent, vilket påminner mig om att klockan är 01:38 och sovdags! I väntan på fler bilder: godnatt! Uppdaterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0