Ridbilderna

Här kommer ett helt onödigt inlägg fullt med dagsfärska hästbilder!

Bohus fästning ur än mindre bra vinkel

Här stod vi och väntade på hästägaren.

Vy från gården

Gårdsplanen

Gårdsplanen

Mot hagarna

Infarten

Stallets hjärta - gödselstacken!

Utfarten från stallet

Tja, som ni ser på bilderna är det mellan 6-9 grader kallt. Brr... Om ni trodde stall eller manege var upopvärmt, då hade ni fel! Stallet är några plus varmt, om man minns att stänga dörrarna. Glömmer man det blir det iskallt, och hästarnas vatten fryser till is i sina ledningar. :) Glöm inte att stänga dörren!

Världens vackraste hingst

Syrrans favvo: Daytona

Arabkacklet Turbo

Mittard

jag och Lillen

Jag och Lillen igen

Jag och Lillen igengen!

Mamma på Arras

Igen

Riddax

Paret Galna

Jag & Lillen

Mi Madre igen

Mamma, Jessika & Arras

DanTheMan på Arras

Danne får en ridlektion

Närbild

Annie leker ryttare



Lillen sjunger lite...

Hästarna i hagen

Och äntligen hemma igen!

Djuren delar korg

Kattkjam

Gandalf är vaken.

Gloria Gråtroll är också vaken

Gandalf har somnat.

Och Gråtroll har sin egen hundkorg :)


Kommentarer
Postat av: Farbror på Ekbacken

Hej Annie!

Sitter o surfar runt lite i ångestfylld sömnlöshet.

I ditt sk "meningslösa" inlägg med hästbilderna intresserade mig , det gula huset!

Oerhört vackert, var är det??



Hälsa min ohängde brorson!

När kommer ni och hälsar på näste gång?



Mvh Patte..



2010-01-06 @ 01:28:03
URL: http://www.skofyndet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0