Nu kommer bilderna!

Nu uppdaterar jag tidigare inlägg :-) Jag måste gå till pappa för att låna en kabel för att föra över bilderna från mobilerna, men här kommer de som är tagna med min RIKTIGA kamera!

Olikt tidigare inlägg går jag tillbaka och uppdaterar gamla inlägg istället för att bifoga alla nu, det känns lite rooligare om de kommer i rätt sammanhang :-) Och när jag ändå håller på kan jag lägga upp lite bilder från Bohus. Kattungarna leker glatt med varandra, det har inte varit några problem alls mellan dem. Tvärtom! Och Gandalf verkar komma ihåg hundarna, han är inte alls rädd för dem utan springer glatt mellan deras ben. De är lite läskiga när de springer, dock, eller när de skäller. Annars står hans största utmaning i att vinna mammas gunst: Kattmammas! Tenshi är inte alls förtjust i att få ytterligare en kattunge hit, särskillt inte när den hon har kvar envetet vägrar sluta dia. Vid fyra månaders ålder förstår jag att kattmamman blir en aning irriterad...

Jaja, som sagt! Bilder, var det ju. (Nu förstår jag uttrycket syskonlika: så olika att man inte tror att de är syskon men inte vill förolämpa modern eller fadern genom att antyda att någon av ungarna inte är deras... men då man ändå vill vara artig och säga något snällt!)

Mamma Tenshi



Mamma Tenshi igen, på rymmen för sina förföljare



Förföljarna...



... som tappade bort sitt byte.



... utan måste leka på egen hand istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0