Go'kväll!

Jag och Danne går och väntar på att morföräldrarna och mormorssystern och hennes make skall komma in genom dörren. Det råder snöstorm ute, och natten till idag var det 18(!)grader kallt. Jösses, vart är jag? Småland eller Antarktis?!

Magen börjar knorra så smått, och maten står på spisen/i ugnen. Vet ni vad jag skulle skriva om? Jo, jag ville bara berätta att vi just såg Gustav II, jag, Danne och Gandalf. Eller, Gandalf sov i mitt knä halva filmen och i Dannes lite då och då. Så han såg inte så mycket. Han vaknade till ibland och kom ihåg att spinna lite innan han somnade om igen. Det finns lite bilder på det, som jag får bifoga då vi är framme i Götet. En härlig film, trots att man sett den ett par gånger :) Vår katt är hm... nästan inte lika bortskämd. Än...

Jag tänkte testa och ladda upp en bild nu, det kan hända att det inte fungerar eftersom att bilderna är så högupplösta. Dannes morföräldrar har inte det snabbaste internetet, direkt...


:)



Oh, det funkade!!
Nu kommer dem!! Allt händer på samma gång. :)

UPPDATERAT:
Vill ni se bilder från tv-tittandet? Hm... det fixar vi! :-) Snacka om cool liten kille, ny i huset och allt!

I mattes trygga famn...



Vår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0